Huis Oostpool | Toneelgroep Oostpool

Ticket Info

Huis Oostpool is E-ticket Only

Kaarten voor de voorstellingen in Huis Oostpool zijn 24/7 tot aanvang verkrijgbaar via onze website. Wij brengen geen servicekosten in rekening. Oostpool heeft geen dagkassa, het is niet mogelijk om fysiek kaarten aan de deur te kopen, telefonisch te bestellen of af te halen. Per mail is de kassa bereikbaar via kassa@toneelgroepoostpool.nl

Bestel & Bezoek

Online bestel instructie

Het bestelproces voor kaarten voor voorstellingen in Huis Oostpool wijst zich vanzelf. Kom je er toch niet uit, doorloop dan de volgende stappen:

  • Kies een voorstelling in Huis Oostpool in onze agenda.
  • Klik op de link ‘bestel’ achter de gekozen opvoering.
  • Je ziet nu een drop-down menu van de beschikbare kaartsoorten. Kies de kaartsoort en het aantal. Als je verschillende kaartsoorten wilt bestellen klik je ‘+Andere kaartsoort’
    • Wil je bestellen met CJP korting of een ander korting abonnement? Log dan eerst in.
    • Heb je een actiecode ontvangen voor een korting- of vrijkaart? Klik dan eerst op ‘Wil je een actiecode invoeren? Klik hier’ boven het kaarten veld. Er komt dan een tekstbalk tevoorschijn. Vul de code in en druk op ‘invoeren’. Kies vervolgens de juiste kaartsoort en het aantal.
  • Druk op ‘bestellen’.
  • De volgende pagina toont de details en het totaalbedrag van je bestelling.
  • Klik ‘Log In’ en log in met je account. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘registeren’.
  • In het volgende scherm krijg je de vraag of je een donatie wilt maken aan Toneelgroep Oostpool. Kies het bedrag dat je wilt doneren.
  • Het totaal bedrag betaal je met iDeal.
    • Indien er een Oostpool tegoed aan je account is gekoppeld, wordt dit getoond bij betaalwijzen in het bestelscherm. Vul het bedrag in wat hiervan wilt gebruiken.
    • Wil je betalen met Gelrepas tegoed, breek dan de transactie af en neem contact met ons op per kassa@toneelgroepoostpool.nl
    • Wij accepteren geen Podium Cadeaukaart of andere waardebonnen.
  • Controleer je persoonlijke gegevens.
  • Klik ‘Afrekenen’, ook bij gratis kaarten.
  • Indien er een iDeal betaling dient plaats te vinden start deze in een volgend scherm met een beveiligde verbinding.
  • Als de bestelling klaar is, wordt meteen de e-ticket(s) per e-mail gestuurd, met transactienummer.

Neem voor hulp bij kaartverkoop voor voorstellingen elders contact op met het desbetreffende theater.

Reserveren

Kaarten koop je snel eenvoudig op onze site. Wij nemen geen telefonische reserveringen aan.

In bijzondere gevallen, zoals groepen, kunnen wij kaarten reserveren, mail hiervoor kassa@toneelgroepoostpool.nl. In het enkele geval van een reservering moet het aankoopbedrag van de kaarten binnen 10 werkdagen bijgeschreven zijn op onze bankrekening. Je ontvangt van ons een betaalverzoek. Is de betaling niet binnen 10 werkdagen gerealiseerd, dan geven wij de kaarten vrij voor verkoop.

Kaarten annuleren / retourneren

  • Binnen 24 uur na aankoop, kun je je ticket kosteloos annuleren.
  • Na 24 uur tot 5 werkdagen voordat de voorstelling begint, ruil je je kaart(en) om voor een tegoed ter waarde van het aankoopbedrag, minus € 3,50 administratiekosten per kaart. Het tegoed is inwisselbaar op voorstellingen in Huis Oostpool.
  • Binnen 5 werkdagen voor aanvang van de voorstelling is het niet meer mogelijk je kaarten te retourneren.

Let op:  Laatkomers worden niet toegelaten tot de zaal. Er vindt geen restitutie plaats.

Wij hanteren de bezoekersvoorwaarden van de VSCD.

Toegang voor minder validen

Huis Oostpool is een historisch pand met veel trappen. Het huis is zoveel mogelijk toegankelijk gemaakt voor minder validen, maar kent desondanks beperkingen. Alleen met een reguliere rolstoel (niet motorisch aangedreven) kan de theaterzaal worden bereikt. In de zaal is maximaal plaats voor twee rolstoelen.

Om ons op je komst voor te bereiden, vragen we je om tijdens je reservering of ten minste 3 dagen voorafgaand aan de voorstelling door te geven aan kassa@toneelgroepoostpool.nl of je met een rolstoel komt. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat er op die plek in de zaal een plek beschikbaar is.

E-tickets kwijt

Soms komen de e-tickets in de spam-inbox terecht, wellicht vind je ze daar. Kan je ze niet vinden? Mail dan naar kassa@toneelgroepoostpool.nl, dan kunnen wij de tickets opnieuw toesturen.

Huis Oostpool tegoed

Een Huis Oostpool tegoed kan gebruikt worden voor alle voorstellingen in Huis Oostpool.

Tegoed aankopen
Geef een Huis Oostpool tegoedbon als cadeau! Koop het tegoed online via deze link.

Betalen met tegoed
Indien er een tegoed aan je account is gekoppeld, wordt dit getoond bij betaalwijzen in het bestelscherm. Vul het bedrag in wat hiervan wilt gebruiken. Een eventueel restant kan met iDeal worden afgerekend.

Tegoed koppelen aan je account of weggeven
Een tegoed moet eerst worden gekoppeld aan een account voor dat het gebruikt kan worden.

Een huidig gekoppeld tegoed kan tevens aan een andere bezoeker worden gegeven en aan meerdere bezoekersaccounts gekoppeld zijn.

  • Log in op je account.
  • Ga naar Mijn Account > Tegoeden
  • Om een nieuw tegoed te koppelen voer je het kaartnummer in: dit nummer begint met een ‘T’
  • Geef het kaartnummer aan een andere bezoeker door om het tegoed weg te geven. Zij dienen dit zelf in hun eigen account te koppelen.

Account

Om kaarten te kopen heb je een account nodig. Via de gegevens die bij ons bekend zijn, ontvang je informatie over je bezoek aan Huis Oostpool.

Inloggen en raadplegen
Klik hier om in te loggen en je gegevens in te zien.

Of
Kies een voorstelling in de agenda.
Klik boven aan op ‘Log In’

Registeren
Om een account aan te maken klik je hier.

  • Klik op “registreer als je nog geen account hebt.”
  • Vul persoonsgegevens in en maak een wachtwoord aan. Enkel velden met een * zijn verplicht.
  • Vink “Hierbij geef ik toestemming voor het bewaren en verwerken van mijn persoonsgegevens voor ticketing doeleinden (*)” aan.
  • Indien gewenst, vink de ontvangst voor nieuwsbrieven en speciale aanbiedingen aan.
  • Klik op “Registreren”.

Wachtwoord vergeten
Klik hier om je wachtwoord opnieuw aan te vragen.

Account Verwijderen
Om je account te verwijderen klik je hier.

Bereikbaarheid

Huis Oostpool ligt aan de Nieuwstraat 58, in het centrum van Arnhem. De Nieuwstraat is een autoluwe straat.

Alle info vind je hier: Route en bereikbaarheid >

Bezoekersvoorwaarden

Op je aankoop en bezoek zijn de bezoekersvoorwaarden van de VSCD van toepassing.

Speciale prijzen en bestelwijzen

CJP pas

  • Om gebruik te maken van CJP korting log je eerst in.
  • Boven de kaarten in het bestelscherm verschijnt ‘Heb je een CJP-pas? Om je pasgegevens in te vullen, klik hier’
  • Voer het nummer van jouw CJP-pas en je geboortedatum in, deze staan op je pas.
  • Als je gegevens correct zijn verschijnt de kaartsoort CJP in het bestelscherm

Studentenkorting

Als je een ticket met studentenkorting aankoopt is het verplicht je studentpas mee te nemen naar Huis Oostpool. Bij het scannen van je e-ticket kunnen we hierop controleren. Kan je je pas niet tonen dan betaal je het verschil tot een regulier ticket bij.

ArtEZ studenten (Muziek-)Theater & Dans

Als student van ArtEZ Faculteit Theater (toneelschool, docent theater en master), Faculteit Dans (dans uitvoerend en docent dans) of opleiding Muziektheater mag je gratis naar de voorstellingen in het huistheater van Oostpool.

Je kan online een kaart reserveren vanaf 8 dagen voor aanvang* van de voorstelling. Hiervoor moet je eerst inloggen met je account. Je account is je ArtEZ studenten emailadres: eindigend op @student.ArtEZ.nl.

  • Kies in de agenda de voorstelling die je wilt bezoeken in Huis Oostpool.
  • Klik boven op “Log in”
    Vul je e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’.
  • Heb je nog geen wachtwoord of ben je deze vergeten?
    Klik op “Wachtwoord vergeten?”, En vul het je ArtEZ mailadres in wat bij ons bekend is. (Het verzendadres van deze e-mail, eindigend op @student.ArtEZ.nl)
  • Zodra je bent ingelogd is jouw ArtEZ-kaart beschikbaar in het bestelscherm.**
  • Let op: neem nog steeds altijd je studentenpas mee naar Huis Oostpool.

* Mits er nog kaarten beschikbaar zijn. Niet beschikbaar op premières.
**  Staat er geen account van jou in ons kassasysteem en komt er geen studentkaart beschikbaar, dan heeft ArtEZ jou nog niet bij ons aangemeld als student. Neem dan contact op met het opleiding secretariaat

Jong Oostpool

Als je in bezit bent van een Jong Oostpool lidmaatschap kan je online een kaart reserveren. Hiervoor moet je eerst inloggen.

  • Kies in de agenda een voorstelling in Huis Oostpool.
  • Klik op “Log in” Vul e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’.
  • Heb je nog geen wachtwoord? Klik op “Wachtwoord vergeten?”, En vul het mailadres in wat bij ons bekend is.
  • Zodra je bent ingelogd is jouw JONG-kaart beschikbaar in het bestelscherm.
  • Je kan niet reserveren voor premières.

GelrePas

Ben je in bezit van een GelrePas dan ontvang je 25% korting op de normale ticketprijs. Ook kan je met GelrePas tegoed bij ons betalen.

Een GelrePas bestelling kan je niet zelf online aankopen. Mail ons op kassa@toneelgroepoostpool.nl voorzien van je pasnummer en de gewenste voorstellingdatum.

Betalen met een Huis Oostpool tegoed

Indien er een tegoed aan je account is gekoppeld, wordt dit getoond bij betaalwijzen in het bestelscherm. Vul het bedrag in wat hiervan wilt gebruiken. Een eventueel restant kan met iDeal worden afgerekend.

Een tegoed moet eerst worden gekoppeld aan een account voor dat het gebruikt kan worden. Kies in het bestelscherm ‘Kaarten toevoegen’ om een nieuw tegoed te gebruiken.

Bestellen met een actiecode

Heb je een actiecode ontvangen voor een korting- of vrijkaart? Klik dan eerst op ‘Wil je een actiecode invoeren? Klik hier’ boven het kaartenveld bij de desbetreffende opvoering. Er komt dan een tekstbalk tevoorschijn. Vul de code in en druk op ‘invoeren’. Kies vervolgens de juiste kaartsoort en het aantal.

Is er iets niet duidelijk?

Terug