Cinema | Toneelgroep Oostpool | Bas de Brouwer

Kaartverkoop & praktische info

Bestellen

Kaarten voor alle voorstellingen in Huis Oostpool koop je online op onze website. Hiervoor heb je een account nodig. Op onze site kun je 24/7 kaarten kopen voor alle activiteiten in Huis Oostpool. Je betaalt via iDeal. Wij brengen geen administratie- of andere extra kosten in rekening.

Kaarten bestellen >
Veelgestelde vragen >

Coronatoegangsbewijs

Voor voorstellingen en activiteiten in Huis Oostpool heb je een Coronatoegangsbewijs nodig. Dit kan een negatieve testuitslag, een vaccinatie- of een herstelbewijs zijn. Het Coronatoegangsbewijs kun je laten zien via de CoronaCheck-app.

Lees hier meer over het Coronatoegangsbewijs >

Account beheren

Om kaarten te kopen heb je een account nodig. Via de gegevens die bij ons bekend zijn, ontvang je informatie over je bezoek aan Huis Oostpool. We gebruiken deze gegevens ook om je op de hoogte te stellen van eventuele annuleringen. Wil je weten of je gegevens nog actueel zijn, je gegevens of je wachtwoord wijzigen, klik dan HIER.

E-tickets printen of op je telefoon

Je toegangsbewijs ontvang je via de e-mail. Neem je toegangsbewijs op de avond zelf mee naar Huis Oostpool, zodat we deze kunnen scannen. Zorg dat je je ticket kunt tonen op je mobiele telefoon of print deze thuis uit. Let op: als je telefoongescherm gebarsten is, heeft onze scanner moeite met lezen. Print in dat geval je tickets uit!

Bestellen aan de kassabalie

Het is ook mogelijk kaarten aan de deur te kopen. De kassa is een uur voor aanvang open en dan ook telefonisch te bereiken via (026) 443 76 55. Denk er dan aan dat het in Huis Oostpool alleen mogelijk is om contactloos of met pin te betalen.

Ook als je kaarten aan de deur koopt is een coronatoegangsbewijs noodzakelijk en zijn wij verplicht deze op naam en emailadres te registreren.

Telefonisch reserveren

Kaarten koop je snel eenvoudig op onze site. Wij nemen in principe geen telefonische reserveringen aan. In het enkele geval van een telefonische reservering moet het aankoopbedrag van de kaarten binnen 5 werkdagen bijgeschreven zijn op onze bankrekening. Je ontvangt van ons een betaalverzoek. Is de betaling niet binnen 5 werkdagen gerealiseerd, dan geven wij de kaarten vrij voor verkoop.

Speciale toegangsprijzen en kortingen

  • Studenten in bezit van een geldige studentenpas kunnen voor een gereduceerd tarief de naar de voorstellingen in Huis Oostpool*
  • Studenten van ArtEZ Faculteit Theater (toneelschool, docent theater en master) en Faculteit Dans (dans uitvoerend en docent dans) en Muziektheater mogen gratis* naar de voorstellingen in Huis Oostpool. Let op: neem altijd je studentenpas mee naar Huis Oostpool
  • Ben je tussen de 14 en 21 en heb je een JOOST lidmaatschap, dan betaal je jaarlijks 15,-* en mag je vervolgens naar alle voorstellingen in Huis Oostpool. Klik hier voor meer informatie.
  • Ben je in bezit van een GelrePas dan ontvang je 25% korting en kan je het GelrePas tegoed bij ons verzilveren.
  • Verder kun je bij ons terecht met de CJP-pas en Podium Cadeaukaart.

* Niet van toepassing op premières en livestreams.

Kaarten retourneren.

  • Binnen 24 uur na aankoop, kun je je ticket kosteloos annuleren.
  • Na 24 uur tot 5 werkdagen voordat de voorstelling begint, ruil je je kaart(en) om voor een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag, minus € 3,50 administratiekosten per kaart. De tegoedbon is inwisselbaar bij de kassa van Huis Oostpool.
  • Binnen 5 werkdagen voor aanvang van de voorstelling is het niet meer mogelijk je kaarten te retourneren.

Te laat?

Laatkomers worden niet toegelaten tot de zaal. Er vindt geen restitutie plaats. Zorg dus dat je op tijd bent. Ga op tijd van huis en houdt op donderdag rekening met extra tijd om te parkeren. Het is dan druk in Arnhem.

Pin Only

Bij onze kassabalie en aan de bar is het alleen mogelijk om contactloos of met pin te betalen.

Adres Huis Oostpool

Huis Oostpool ligt aan de Nieuwstraat 58, in het centrum van Arnhem. De Nieuwstraat is een autoluwe straat.

Route en bereikbaarheid >

Toegang voor minder validen

Huis Oostpool is een historisch pand met veel trappen. Het huis is zoveel mogelijk toegankelijk gemaakt voor minder validen, maar kent desondanks beperkingen. Alleen met een reguliere rolstoel (niet motorisch aangedreven) kan de theaterzaal worden bereikt. In de zaal is maximaal plaats voor twee rolstoelen.

Om ons op je komst voor te bereiden, vragen we je om tijdens je reservering of ten minste 3 dagen voorafgaand aan de voorstelling door te geven aan kassa@toneelgroepoostpool.nl of je met een rolstoel komt. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat er op die plek in de zaal een plek beschikbaar is. In verband met Corona en de gepaste afstand die wij willen behouden, vragen we je om een begeleider mee te nemen.

Bezoekersvoorwaarden

In ons huis en op onze verkoop zijn de bezoekersvoorwaarden van de VSCD van toepassing.

Bestellen

Hoe kan ik online kaarten bestellen?

Het bestelproces voor kaarten voor voorstellingen in Huis Oostpool wijst zich vanzelf. Kom je er toch niet uit, doorloop dan de volgende stappen:

  • Kies een voorstelling in de agenda.
  • Klik op de link ‘bestel’ achter de gekozen opvoering.
  • Je ziet nu een overzicht van de beschikbare kaartsoorten. Druk op ‘bestellen’.
  • Nu zie je een scherm waarin je het aantal kaartjes kunt invoeren. Wil je een actiecode invoeren? Klik dan eerst op ‘hier’ boven het kaarten veld. Er komt dan een tekstbalk tevoorschijn. Vul de code in en druk op ‘invoeren’. Vul vervolgens het aantal kaarten in en druk op ‘bestellen’.
  • De volgende pagina toont de details en het totaalbedrag van je bestelling.
  • Wil je nog andere kaarten bestellen, druk dan op ‘verder winkelen’. Als je bestelling volledig is en klopt, klik je op ‘bestellen’. In het volgende scherm krijg je de vraag of je een donatie wilt maken aan Toneelgroep Oostpool. Kies ‘ja’ en het bedrag dat je wilt doneren of ‘nee’ en druk op ‘bestellen’.
  • Als je nog niet bent ingelogd, kom je nu op de inlogpagina. Vul e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘registeren’.
  • Nu zie je nogmaals het overzicht van je bestelling en kun je kiezen hoe je wenst te betalen. Als je kiest voor iDeal kun je in het volgende scherm de bank selecteren Volg de aanwijzingen en vul de vereiste gegevens in. De betaling vindt plaats via een beveiligde verbinding.
  • Als de bestelling klaar is, wordt meteen een e-ticket (een bevestiging per e-mail) gestuurd, met transactienummer.

Neem voor hulp bij kaartverkoop voor voorstellingen elders contact op met het desbetreffende theater.

Kan ik aan de deur een kaartje kopen?

Ja dat kan, de kassa is een uur voor aanvang open en dan ook telefonisch te bereiken via (026) 443 76 55. Denk er dan aan dat het in Huis Oostpool alleen mogelijk is om contactloos of met pin te betalen.

Ook als je kaarten aan de deur koopt is een coronatoegangsbewijs noodzakelijk en zijn wij verplicht deze op naam en emailadres te registreren.

Welke cadeaukaarten accepteren jullie?

Wij accepteren de Podiumcadeaukaart en onze eigen Toneelgroep Oostpool cadeaubon.

Een Toneelgroep Oostpool cadeaubon kan je bestellen via kassa@toneelgroepoostpool.nl of bel naar 026 443 7655. Je kunt de cadeaubon ophalen bij de kassa, of we sturen hem naar je op. De cadeaubon kan alleen gebruikt worden in Huis Oostpool.

Hoe gebruik ik een Oostpool cadeau- of tegoedbon in mijn online bestelling?

Het is helaas niet mogelijk een cadeau- of tegoedbon te verzilveren in een online bestelling. Mail ons op kassa@toneelgroepoostpool.nl voorzien met het bonnummer en de gewenste voorstellingdatum en aantal tickets, en wij sturen je de tickets toe.

Hebben jullie speciale toegangsprijzen en kortingen?

Studenten in bezit van een geldige studentenpas kunnen altijd voor € 9,00 naar alle voorstellingen in Huis Oostpool (m.u.v. premières).

Studenten van ArtEZ Faculteit Theater (toneelschool, docent theater en master) en Faculteit Dans (dans uitvoerend en docent dans) en Muziektheater mogen gratis naar de voorstellingen in Huis Oostpool (m.u.v. premières). Let op: neem altijd je studentenpas mee naar Huis Oostpool.

Ben je tussen de 14 en 21 en heb je een JOOST lidmaatschap, dan betaal je jaarlijks 15,- en mag je vervolgens naar alle voorstellingen in Huis Oostpool. Klik hier voor meer informatie.

Ben je in bezit van een GelrePas dan ontvang je 25% korting en kan je het GelrePas tegoed bij ons verzilveren.

Verder kun je bij ons terecht met de CJP-pas en Podium Cadeaukaart.

Ik ben in het bezit van een GelrePas, hoe bestel ik een ticket?

Ben je in bezit van een GelrePas, mail ons op kassa@toneelgroepoostpool.nl voorzien je pasnummer en de gewenste voorstellingdatum. Je ontvang 25% korting en kan je het GelrePas tegoed bij ons verzilveren.

Je kan ook op de voorstellingavond een kaart kopen bij de kassabalie. Let er wel op dat de voorstelling nog niet is uitverkocht.

Ik ben JOOST, hoe bestel ik een ticket?

Als je in bezit bent van een JOOST lidmaatschap kan je online een kaart reserveren. Hiervoor moet je eerst inloggen.

Je kan ook op de voorstellingavond een kaart afhalen bij de kassabalie. Let er wel op dat de voorstelling nog niet is uitverkocht.

  • Kies in de agenda een voorstelling in Huis Oostpool.
  • Klik op “Log in” Vul e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’.
  • Heb je nog geen wachtwoord? Klik op “Wachtwoord vergeten?”, En vul het mailadres in wat bij ons bekend is.
  • Zodra je bent ingelogd is jouw JOOST-kaart beschikbaar in het bestelscherm.
  • Je kan niet reserveren voor premières

Ik ben student van ArtEZ Faculteit (Muziek-) Theater & Dans, hoe bestel ik een ticket?

Studenten van ArtEZ Faculteit Theater (toneelschool, docent theater en master) en Faculteit Dans (dans uitvoerend en docent dans) en Muziektheater mogen gratis naar de voorstellingen in Huis Oostpool (m.u.v. premières).

Je kan je op de voorstellingavond een gratis ticket afhalen aan de kassabalie. Neem je studentenpas mee naar Huis Oostpool en let er wel op dat de voorstelling nog niet is uitverkocht.

Online kan je een kaart reserveren vanaf 5 dagen voor aanvang* van de voorstelling. Hiervoor moet je eerst inloggen;

  • Kies in de agenda een voorstelling in Huis Oostpool.
  • Klik op “Log in” Vul e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’.
  • Heb je nog geen wachtwoord? Klik op “Wachtwoord vergeten?”, En vul het je ArtEZ mailadres in wat bij ons bekend is. (@student.ArtEZ.nl)
  • Zodra je bent ingelogd is jouw ArtEZ-kaart beschikbaar in het bestelscherm.
  • Let op: neem altijd je studentenpas mee naar Huis Oostpool.
  • Je kan niet reserveren voor premières

Staat er geen account van jou in ons kassasysteem en komt er geen studentkaart beschikbaar? Dan heeft ArtEZ jou nog niet bij ons aangemeld als student. Kom in dit geval op de avond zelf langs de kassa en neem je studentenpas mee.

  • Deze regel kan wijzigen.

Ik ben mijn e-tickets kwijt/heb deze niet ontvangen. Hoe kan ik deze (opnieuw) ontvangen?

Soms komen de e-tickets in de spam-inbox terecht, wellicht vind je ze daar. Kan je ze niet vinden? Mail dan naar kassa@toneelgroepoostpool.nl of bel naar 026 443 7655, dan kunnen wij de tickets opnieuw toesturen.

Ik kan niet meer naar de voorstelling. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Binnen 24 uur na aankoop, kan je je ticket kosteloos annuleren.

Na 24 uur tot 5 werkdagen voordat de voorstelling begint, ruil je je kaart(en) om voor een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag, minus € 3,50 administratiekosten per kaart. De tegoedbon is inwisselbaar bij de kassa van Huis Oostpool.

Binnen 5 werkdagen voor aanvang van de voorstelling is het niet meer mogelijk je kaarten te retourneren.

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuws over Toneelgroep Oostpool?

Toneelgroep Oostpool verzendt met enige regelmaat nieuwsbrieven. Onderaan de website kan je je mailadres invoeren bij “Op de hoogte blijven”. Ook kan je ons volgen via onze social media op Facebook en Instagram.

Account

Hoe registreer ik mij voor een Toneelgroep Oostpool account?

Klik op <a href=”https://bestellen.toneelgroepoostpool.nl/Account/Manage.aspx” target=”_blank” rel=”noopener”>“Log in”</a>

Klik op “registreer als je nog geen account hebt.”

Vul persoonsgegevens in en maak een wachtwoord aan.

Vink “Hierbij geef ik toestemming voor het bewaren en verwerken van mijn persoonsgegevens voor ticketing doeleinden (*)” aan.

Indien gewenst, vink de ontvangst voor nieuwsbrieven en speciale aanbiedingen aan.

Klik op “Account aanmaken”.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Klik op “Log in” op de bestelpagina.

Klik op “Wachtwoord vergeten?”.

Vul je mailadres in.

Je hebt een mail gekregen met een tijdelijk wachtwoord.

Klik weer op “Log in”.

Vul je mailadres en tijdelijke wachtwoord in.

Klik rechtsboven de pagina op “Welkom, … <naam>”.

In je persoonlijke Toneelgroep Oostpool account kan je je wachtwoord wijzigen. Vul bovenin je tijdelijke wachtwoord in. Maak vervolgens een nieuw wachtwoord aan. Deze dient minimaal zes karakters te bevatten, waarvan minimaal 3 numerieke tekens.

Hoe verwijder ik mijn account?

Klik op “Log in”.

Vul je mailadres en wachtwoord in.

Klik rechtsboven de pagina op “Welkom, … <naam>”.

Klik op “Deactiveer of verwijder je account hier”.

Vink “Verwijder al mijn data” aan.

Klik op “verwijder”.

Hoe meld ik mij af voor nieuwsbrieven?

Klik op “Log in”.

Vul je mailadres en wachtwoord in.

Klik rechtsboven de pagina op “Welkom, … <naam>”.

Vink onderaan de pagina de toestemmingen voor de verschillende nieuwsbrieven uit. De “toestemming voor het bewaren en verwerken van persoonsgegevens voor ticketing doeleinden” dient aangevinkt te blijven.

Waar vind ik de bezoekersvoorwaarden?

Onze bezoekersvoorwaarden vind je hier.

Je bezoek aan Huis Oostpool

Welke maatregelen nemen jullie in verband met Corona?

We kijken er naar uit om je te mogen verwelkomen in Huis Oostpool. De veiligheid en gezondheid van onze bezoekers, medewerkers en bespelers staat hierbij voorop.

Huis Oostpool ontvangt publiek mét Coronatoegangsbewijs. Bij activiteiten en voorstellingen met Coronatoegangsbewijs hoeft er geen afstand gehouden te worden. Wij mogen hiermee de maximale reguliere bezoekerscapaciteit ontvangen en daarnaast is onze foyer en bar rondom de voorstelling geopend.

Wij vragen je bij binnenkomst uw Coronatoegangsbewijs (QR-code) via de CoronaCheck-app te tonen of een print via CoronaCheck.nl.

Lees hier meer over het Coronatoegangsbewijs >

Moet ik mijn e-ticket uitprinten of kan ik deze ook op mijn telefoon laten zien?

Neem je toegangsbewijs op de avond zelf mee naar Huis Oostpool, zodat onze gastmensen deze kunnen scannen. Print je e-ticket uit of zorg dat je je ticket kunt tonen op je mobiele telefoon.

Is er sprake van placering in de zaal?

Je mag in Huis Oostpool zelf je plaats kiezen.

Ik zit in een rolstoel, hoe kan ik het beste een plek reserveren?

Huis Oostpool is een historisch pand met veel trappen. Het huis is zoveel mogelijk toegankelijk gemaakt voor minder validen, maar kent desondanks beperkingen. Alleen met een reguliere rolstoel (niet motorisch aangedreven) kan de theaterzaal worden bereikt. In de zaal is maximaal plaats voor twee rolstoelen.

Om ons op je komst voor te bereiden, vragen we je om tijdens je reservering of ten minste 3 dagen voorafgaand aan de voorstelling door te geven aan kassa@toneelgroepoostpool.nl of je met een rolstoel komt. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat er op die plek in de zaal een plek beschikbaar is.

Hoe laat is Huis Oostpool open?

Huis Oostpool is in de huidige coronamaatregelen 30 minuten voor aanvang van de voorstelling geopend. Kijk goed op je kaartje hoe laat de voorstelling begint. Na aanvang van de voorstelling kunnen wij laatkomers niet meer toelaten tot de zaal.

 

Waar kan ik parkeren?

In de buurt van de Nieuwstraat zijn verschillende parkeergelegenheden. Wij raden Parkeergarage Rozet aan, gelegen aan de Langstraat. Hier betaal je € 2,52 per uur en na 18 uur slechts € 0,50 per uur. Klik hier voor meer informatie over Parkeergarage Rozet.

Kom je op de fiets, parkeer deze dan niet op de terrassen van onze buren maar in het fietsenrek voor Huis Oostpool of om de hoek aan de Rijnkade.

Let op: donderdag is koopavond in Arnhem. Het is dan extra druk in het verkeer en bij de verschillende parkeergarages. Ga op tijd van huis!

Route en bereikbaarheid >

Kan ik vooraf iets drinken in Huis Oostpool?

Huis Oostpool heeft een gezellige foyer die 1 uur voor aanvang en na afloop van de voorstelling geopend is. De bar in Huis Oostpool wordt verzorgd door onze horecapartner Luxor Live.

Kan ik in de buurt iets eten voorafgaand aan een voorstelling?

Huis Oostpool ligt op steenworp afstand van een groot aantal eetgelegenheden. Wel even reserveren! Onze favorieten op een rijtje:

Tegenover Huis Oostpool vind je Foodhall Arnhem. 30 verschillende restaurants en foodtrucks onder één dak! Van kleine snacks tot een complete maaltijd. Van voorgerecht tot nagerecht. Een heerlijke plek om voor de voorstelling neer te strijken of na de voorstelling nog een biertje of wijntje te drinken.

Bij Café De Groen op de Weverstraat 40 start chef-kok Rens Pörtzgen vanuit eigen stadstuin iedere keer opnieuw het proces om te komen tot nieuwe gerechten die zowel hem als zijn gasten uitdagen.

Huiskamerrestaurant Café Verheyden in de Wezenstraat heeft een uitermate smakelijke en goede kaart

Focus | Eten + Drinken op het Audrey Hepburnplein. Goed eten, goed drinken in goed gezelschap op een inspirerende ontmoetingsplek.

Lekker en duurzaam eten in The Green Rose, Koningstraat 50. Maak kennis met het mooie wat onze natuur te bieden heeft.

Is er een garderobe?

Huis Oostpool heeft een garderobe. Het gebruik van de garderobe is niet verplicht.

Kan ik met contant geld betalen?

Nee, bij onze kassabalie en aan de bar is het alleen mogelijk om contactloos of met pin te betalen.

Mag ik foto's of video's maken tijdens de voorstelling?

Het is niet toegestaan om foto- of audiovisuele opnames te maken in de zaal.

Help, ik ben iets verloren.

Mocht je iets verloren zijn dan neem dan contact met ons op via kassa@toneelgroepoostpool.nl of bel naar 026 443 7655.

Kan ik Huis Oostpool huren voor een feest of bijeenkomst?

Ons stijlvolle theater en de twee repetitieruimten zijn ook te huur, bijvoorbeeld voor een zakelijke bijeenkomst, verjaardag, jubileum of workshop. In samenwerking met Luxor Live verzorgen wij graag de horeca op maat: van borrel en high tea tot diner.

Meer informatie verhuur >

Staat je vraag er niet bij?

Sluiten