Cinema | Toneelgroep Oostpool | Bas de Brouwer

Veelgestelde vragen

Bestellen en account

Hoe registreer ik mij voor een Toneelgroep Oostpool account?

Klik op “Log in”

Klik op “registreer als je nog geen account hebt.”

Vul persoonsgegevens in en maak een wachtwoord aan.

Vink “Hierbij geef ik toestemming voor het bewaren en verwerken van mijn persoonsgegevens voor ticketing doeleinden (*)” aan.

Indien gewenst, vink de ontvangst voor nieuwsbrieven en speciale aanbiedingen aan.

Klik op “Account aanmaken”.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Klik op “Log in” op de bestelpagina.

Klik op “Wachtwoord vergeten?”.

Vul je mailadres in.

Je hebt een mail gekregen met een tijdelijk wachtwoord.

Klik weer op “Log in”.

Vul je mailadres en tijdelijke wachtwoord in.

Klik rechtsboven de pagina op “Welkom, … <naam>”.

In je persoonlijke Toneelgroep Oostpool account kan je je wachtwoord wijzigen. Vul bovenin je tijdelijke wachtwoord in. Maak vervolgens een nieuw wachtwoord aan. Deze dient minimaal zes karakters te bevatten, waarvan minimaal 3 numerieke tekens.

Hoe meld ik mij af voor nieuwsbrieven?

Klik op “Log in”.

Vul je mailadres en wachtwoord in.

Klik rechtsboven de pagina op “Welkom, … <naam>”.

Vink onderaan de pagina de toestemmingen voor de verschillende nieuwsbrieven uit. De “toestemming voor het bewaren en verwerken van persoonsgegevens voor ticketing doeleinden” dient aangevinkt te blijven.

Hoe verwijder ik mijn account?

Klik op “Log in”.

Vul je mailadres en wachtwoord in.

Klik rechtsboven de pagina op “Welkom, … <naam>”.

Klik op “Deactiveer of verwijder je account hier”.

Vink “Verwijder al mijn data” aan.

Klik op “verwijder”.

Hoe kan ik online kaarten bestellen?

Het bestelproces voor kaarten voor voorstellingen in Huis Oostpool wijst zich vanzelf. Kom je er toch niet uit, doorloop dan de volgende stappen:

Kies een voorstelling in de agenda.

Klik op de link ‘bestel’ achter de gekozen opvoering.

Je ziet nu een overzicht van de beschikbare kaartsoorten. Druk op ‘bestellen’.

Nu zie je een scherm waarin je het aantal kaartjes kunt invoeren. Wil je een actiecode invoeren? Klik dan eerst op ‘hier’ boven het kaarten veld. Er komt dan een tekstbalk tevoorschijn. Vul de code in en druk op ‘invoeren’. Vul vervolgens het aantal kaarten in en druk op ‘bestellen’.

De volgende pagina toont de details en het totaalbedrag van je bestelling.

Wil je nog andere kaarten bestellen, druk dan op ‘verder winkelen’. Als je bestelling volledig is en klopt, klik je op ‘bestellen’. In het volgende scherm krijg je de vraag of je een donatie wilt maken aan Toneelgroep Oostpool. Kies ‘ja’ en het bedrag dat je wilt doneren of ‘nee’ en druk op ‘bestellen’.

Als je nog niet bent ingelogd, kom je nu op de inlogpagina. Vul e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘registeren’.

Nu zie je nogmaals het overzicht van je bestelling en kun je kiezen hoe je wenst te betalen. Als je kiest voor iDeal kun je in het volgende scherm de bank selecteren Volg de aanwijzingen en vul de vereiste gegevens in. De betaling vindt plaats via een beveiligde verbinding.

Als de bestelling klaar is, wordt meteen een e-ticket (een bevestiging per e-mail) gestuurd, met transactienummer.

Neem voor hulp bij kaartverkoop voor voorstellingen elders contact op met het desbetreffende theater.

Ik ben mijn e-tickets kwijt/heb deze niet ontvangen. Hoe kan ik deze (opnieuw) ontvangen?

Soms komen de e-tickets in de spam-inbox terecht, wellicht vind je ze daar. Kan je ze niet vinden? Mail dan naar kassa@toneelgroepoostpool.nl of bel naar 026 443 7655, dan kunnen wij de tickets opnieuw toesturen.

Moet ik mijn e-ticket uitprinten of kan ik deze ook op mijn telefoon laten zien?

Neem je toegangsbewijs op de avond zelf mee naar Huis Oostpool, zodat onze gastheer deze kan scannen. Print je e-ticket uit of zorg dat je je ticket kunt tonen op je mobiele telefoon.

Ik kan niet meer naar de voorstelling. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Binnen 24 uur na aankoop, kan je je ticket kosteloos annuleren.

Na 24 uur tot 5 werkdagen voordat de voorstelling begint, ruil je je kaart(en) om voor een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag, minus € 3,50 administratiekosten per kaart. De tegoedbon is inwisselbaar bij de kassa van Huis Oostpool.

Binnen 5 werkdagen voor aanvang van de voorstelling is het niet meer mogelijk je kaarten te retourneren.

Welke cadeaukaarten accepteren jullie?

Wij accepteren de Podiumcadeaukaart en onze eigen Toneelgroep Oostpool cadeaubon.

Een Toneelgroep Oostpool cadeaubon kan je bestellen via kassa@toneelgroepoostpool.nl of bel naar 026 443 7655. Je kunt de cadeaubon ophalen bij de kassa, of we sturen hem naar je op. De cadeaubon kan alleen gebruikt worden in Huis Oostpool.

Hebben jullie speciale toegangsprijzen en kortingen?

Studenten in bezit van een geldige studentenpas kunnen altijd voor € 8,50 naar alle voorstellingen in Huis Oostpool (m.u.v. premières).

Studenten van ArtEZ Faculteit Theater (toneelschool, docent theater en master) en Faculteit Dans (dans uitvoerend en docent dans) en Muziektheater mogen gratis naar de voorstellingen in Huis Oostpool (m.u.v. premières). Let op: neem altijd je studentenpas mee naar Huis Oostpool.

Ben je JOOST, dan betaal je jaarlijks 15,- en mag je vervolgens naar alle voorstellingen in Huis Oostpool. Klik hier voor meer informatie.

Verder kun je bij ons terecht met de Gelrepas en CJP-pas.

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuws over Toneelgroep Oostpool?

Toneelgroep Oostpool verzendt met enige regelmaat nieuwsbrieven. Onderaan de website kan je je mailadres invoeren bij “Op de hoogte blijven”. Ook kan je ons volgen via onze social media op Facebook en Instagram.

Waar vind ik de bezoekersvoorwaarden?

Onze bezoekersvoorwaarden vind je hier.

Je bezoek aan Huis Oostpool

Ik zit in een rolstoel, hoe kan ik het beste een plek reserveren?

Huis Oostpool is een historisch pand met veel trappen. Het huis is zoveel mogelijk toegankelijk gemaakt voor minder validen, maar kent desondanks beperkingen. Alleen met een reguliere rolstoel (niet motorisch aangedreven) kan de theaterzaal worden bereikt. In de zaal is maximaal plaats voor twee rolstoelen.

Om ons op je komst voor te bereiden, vragen we je om tijdens je reservering of ten minste 3 dagen voorafgaand aan de voorstelling door te geven aan kassa@toneelgroepoostpool.nl of je met een rolstoel komt. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat er op die plek in de zaal een plek beschikbaar is. In verband Corona doen we er alles aan om op gepaste afstand te blijven. We vragen je – als je in een rolstoel komt – om zelf een begeleider mee te nemen. Wij reserveren dan twee plaatsen naast elkaar voor jou en je begeleider.

Help, ik ben iets verloren.

Mocht je iets verloren zijn dan neem dan contact met ons op via kassa@toneelgroepoostpool.nl of bel naar 026 443 7655.

Hoe laat is Huis Oostpool open?

Huis Oostpool is een uur voor aanvang van de voorstelling geopend. Kijk goed op je kaartje hoe laat de voorstelling begint. Na aanvang van de voorstelling kunnen wij laatkomers niet meer toelaten tot de zaal.

Waar kan ik parkeren?

In de buurt van de Nieuwstraat zijn verschillende parkeergelegenheden. Wij raden Parkeergarage Rozet aan, gelegen aan de Langstraat. Hier betaal je € 2,52 per uur en na 18 uur slechts € 0,50 per uur. Klik hier voor meer informatie over Parkeergarage Rozet.

Kom je op de fiets, parkeer deze dan niet op de terrassen van onze buren maar in het fietsenrek voor Huis Oostpool of om de hoek aan de Rijnkade.

Let op: donderdag is koopavond in Arnhem. Het is dan extra druk in het verkeer en bij de verschillende parkeergarages. Ga op tijd van huis!

Kan ik in de buurt iets eten voorafgaand aan een voorstelling?

Huis Oostpool ligt op steenworp afstand van een groot aantal eetgelegenheden. Wel even reserveren! Onze favorieten op een rijtje:

Bij Café De Groen op de Weverstraat 40 start chef-kok Rens Pörtzgen vanuit eigen stadstuin iedere keer opnieuw het proces om te komen tot nieuwe gerechten die zowel hem als zijn gasten uitdagen.

Huiskamerrestaurant Café Verheyden in de Wezenstraat heeft een uitermate smakelijke en goede kaart

Focus | Eten + Drinken op het Audrey Hepburnplein. Goed eten, goed drinken in goed gezelschap op een inspirerende ontmoetingsplek.

Lekker en duurzaam eten in The Green Rose, Koningstraat 50. Maak kennis met het mooie wat onze natuur te bieden heeft.

Kan ik Huis Oostpool huren voor een feest of bijeenkomst?

Ons stijlvolle theater en de twee repetitieruimten zijn ook te huur, bijvoorbeeld voor een zakelijke bijeenkomst, verjaardag, jubileum of workshop. In samenwerking met Luxor Live verzorgen wij graag de horeca op maat: van borrel en high tea tot diner. Neem voor meer informatie contact met ons op via e-mail of 026 443 76 55.

Welke maatregelen nemen jullie in verband met Corona?

We doen er alles aan om je bezoek aan Huis Oostpool zo veilig én leuk mogelijk te maken. Het is tenslotte een uitje. Toch vragen we je aandacht voor een aantal belangrijke zaken. Je leest er alles over op onze Corona-pagina.

Is er sprake van placering in de zaal?

Je mag in Huis Oostpool zelf je plaats kiezen. In verband met de Corona-maatregelen hebben we een aangepaste zaalcapaciteit. Je kiest voor 1 losse stoel of 2 stoelen naast elkaar. Op je kaartje staat in welk vak je dan een stoel mag uitkiezen.

Is er een garderobe?

In verband met Corona is onze garderobe niet in gebruik. Je mag je jas en tas meenemen de zaal in.

Mag ik foto's of video's maken tijdens de voorstelling?

Het is niet toegestaan om foto- of audiovisuele opnames te maken in de zaal.

Staat je vraag er niet bij?

Sluiten